Love..Love..Love..

Sunday 7 August 2011

LARA PENCINTA...Ada Apa Dengannya ya..?? ^_^

Lara Pencinta~ ~
Saya pilih tajuk nama blog saya nie sbb saya memang seorang yang agak lara kehidupannya... saya harap saya akan jumpa sinar kehidupan saya nanti....tapi saya tetap bersyukur sbb saya masih adalah antara insan yang bertuah sbb saya masih da keluarga, sahabat2 dan insan yang saya rasa saling menyayangi antara satu sama lain.... Ini yang membuatkan saya rasa lebih bersyukur dan menginsafi segalanya...rupanya masih ada yang malang dan lara daripada saya nie... semoga mereka yang berkenaan mendapat tempat di sisi Yang Maha Esa...Amin..=)

Berbalik pada nama blog saya nie ~ Lara Pencinta ~ saya suka dengannya sebab ia menunjukkan saya seorang yang suka mencari cinta...walaupun apa yang saya jumpa adalah lara semata-mata...=)... hihihi..Apa Cinta tu sebenarnya..? Saya masih tidak faham dan keliru antara cinta, sayang, kasih, suka dan nafsu...
Apa itu Cinta..?
Apa yang dimaksudkan dengan  Sayang..?
Apa ada dengan Kasih..?
Apa itu erti Suka..?
Apa pula Nafsu itu..?


Disebabkan itu ,andai sesiapa yang dapat menyatakan erti cinta yang dimaksud dengan sebenar2nya maka dapatlah juga untuk saya mula mengorak langkah lebih jauh untuk memijak, memahami dan menyentuh Dunia Cinta yang dikatakan Indah dan Suci itu... Saya harap Dunia Cinta itu seindah yang dikhabarkan....Saya x mintak lebih..cuma mahu mengerti apa itu Cinta...
Agar saya tidak membencikan cinta.... T.K =)

1 comment:

  1. saya mau tido..ngantuk lak..tengok jam da pukul 3 lebih..sok da kls...mat mlm..err..pagi kot..hihihi..xpe la..=)

    ReplyDelete